A gathering place for metal detectorists from New England and abroad to discuss metal detecting related topics.

HomeHome  PortalPortal  FAQFAQ  SearchSearch  MemberlistMemberlist  UsergroupsUsergroups  RegisterRegister  Log inLog in  

Share | 

search day White mij search mate, I am Sorry thats Nederlands. But see the Photo's.

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
kevin
New Member
New Member

PostSubject: search day White mij search mate, I am Sorry thats Nederlands. But see the Photo's.   Fri May 02, 2008 5:00 am

Dit weekend gezocht met Kevin. Omdat Kevin het tentje was vergeten op station Alkmaar, moesten we iets anders verzinnen. Uiteindelijk hebben we besloten om maar in een klein bunkerjte te overnachten. Nou laat ik je dit zeggen.. het was verschrikkelijk! Crying or Very sad Geen oog dicht gedaan, het was gewoon abnormaal koud. Gelukkig hadden we voor de 2e nacht een gasbranden te pakken gekregen (die overigens midden in de nacht in brand vloog)... Afgezien van de nachten was het een hele vette zoekweekendje. Veel vondsten gedaan in verschillende dupkuilen en buiten de kuilen.

Ons onderkomen:

Ons zoekstekkie.

Werk aan de winkel

Ff uit rusten. Kevin met zijn " vlekvrij" lepel (5 minuten voor de foto gevonden in een dumpkuil) en ik met een broodje choco pasta. Dat is pas echt metaal. Twisted Evil

De vermoeidheid slaat toe.. Of was het nou een overwinnings kreet. :wink:

Ons dumpkuiltje Rolling Eyes :wink:

Onbekende vondst uit de put.

3 maal raden wat dit is... :wink:

Na een verschrikelijke nacht te hebben doorstaan zijn we rond 5e ons hol uit gekropen. Om onze ledematen weer warm te krijgen gingen we op een veldje verderop piepen.

Wat vondsten uit het nieuwe dumpkuiltje na een niet eens een half meter te hebben gegraven.

En na een halve meter op deze jongen gestuit. Gevaarlijk lui die Duitsers om zomaar tussen de borden een flak granaat te smijten.

Rond 5e werd het pikdonker dus hebben we maar de gaslamp erbij gepakt.

Totale opbrengst van dit weekend. Veel hebben we moeten laten liggen, want dat zou te tillen zijn geweest. Wel jammer dat ik op de zoekplek mijn vooroorlogs Nederlands gespje en een lepel ben kwijt geraakt.Maarja die vinden we wel nog eens.

De buit van Kevin:

Mijn buit:

Back to top Go down
View user profile http://www.everyoneweb.com/hunters/
Lochlainn
Admin
Admin

PostSubject: Re: search day White mij search mate, I am Sorry thats Nederlands. But see the Photo's.   Fri May 02, 2008 5:04 am

Wow! You guys find some amazing stuff! I loved the pictures. Thanks for sharing!

kevin
New Member
New Member

PostSubject: Re: search day White mij search mate, I am Sorry thats Nederlands. But see the Photo's.   Fri May 02, 2008 5:08 am

Thanks. This Zummer Go i To a ww1 Betalfield, Ware A lot of German and Frans Peopol Hafe Die, But the Finds Ar amezing, a lot of helmets guns etc.

You See the Photo's over a month of 2 Very Happy

Groet kevin
Back to top Go down
TreasureFiend
Founding Member
Founding Member

PostSubject: Re: search day White mij search mate, I am Sorry thats Nederlands. But see the Photo's.   Tue May 06, 2008 12:11 pm

Very nice job!!! Awesome stuff and awesome site!!!
Back to top Go down
View user profile http://youtube.com/user/TreasureFiend
kevin
New Member
New Member

PostSubject: Re: search day White mij search mate, I am Sorry thats Nederlands. But see the Photo's.   Wed May 07, 2008 8:46 am

Thanks, Very Happy
Back to top Go down
tinky1878
Founding Member
Founding Member

PostSubject: Re: search day White mij search mate, I am Sorry thats Nederlands. But see the Photo's.   Wed May 07, 2008 4:37 pm

Amazing! Great finds! Very Happy
Back to top Go down
View user profile
Brogan
Founding Member
Founding Member

PostSubject: Re: search day White mij search mate, I am Sorry thats Nederlands. But see the Photo's.   Fri Jun 06, 2008 5:08 pm

WOW you guys did alot of work nice finds thanks for showing us all
Back to top Go down
View user profile
HEAVYMETALNUT
Founding Member
Founding Member

PostSubject: DAMN!   Mon Jun 09, 2008 11:15 am

NO NAZI EAGLE PINS? DAMN! DAMN! DAMN! I WANT ONE OF THEM SO BAD! :O(
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content

PostSubject: Re: search day White mij search mate, I am Sorry thats Nederlands. But see the Photo's.   

Back to top Go down

search day White mij search mate, I am Sorry thats Nederlands. But see the Photo's.
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Double Moon Birthday Bash ~ Wordsearch Puzzle #2 ~
» In Search of Ted Demme
» Te Papa search
» A new way to search craigslist
» Word Search lvl 1 - Cities